Meten is weten

Een bedrijfsanalyse is de graadmeter voor jouw kansen en valkuilen.

Bedrijfsanalyse

Meten is weten!

De markt verandert continu en het gedrag van klanten ook. Daarom is het nuttig stil te staan bij de kansen en bedreigingen van jouw onderneming. De bedrijfsanalyse onderzoekt welke groeimogelijkheden en verbeterpunten er zijn, en welke veranderingen het bedrijf kan doorvoeren om hogere resultaten te behalen. Je krijgt concrete actiepunten en een effectief plan dat de basis kunt zijn voor jouw business-succes. De basis van de bedrijfsanalyse is:

 

“Waar liggen de kansen en hoe kun je deze benutten?”

    Om ons 25 jarige bestaan te vieren, komen wij met een speciale aanbieding die jou helpt te groeien!

    Bij een business analysegesprek, inclusief de intake, ontvang je tot 1 januari 2020 een DISC persoonlijk assesment ter waarde van € 245,00 cadeau.

    De bedrijfsanalyse bestaat uit twee onderdelen:

    • De interne analyse onderzoekt:
      de klanten, de aanpak, de positie van het bedrijf, communicatie, de bedrijfsuitstraling, de website en de totale organisatie.
    • De externe analyse onderzoekt:
      De kansen in de markt en de concurrentiepositie.

    (DISC) Persoonlijkheidstest

    Deze analyse geeft je inzicht in je eigen manier van handelen en hoe je met zaken, medewerkers en klanten omgaat. Je krijgt inzicht in je sterke punten en valkuilen en ontdekt waar je energie van krijgt en wat energie kost. De analyse kun je thuis online invullen. Daarna bespreken we persoonlijk de resultaten en de betekenis hiervan. Het uitgebreide rapport is een mooie handleiding bij de verdere ontwikkeling van jezelf.

    Voor wie is de bedrijfsanalyse geschikt?

    • Winkelketens die een filiaal willen analyseren
    • Franchiseorganisaties die een filiaal willen analyseren
    • Ondernemers die inzicht willen in hun bedrijf
    • Ondernemers die een nieuwe koers willen varen

    Wat zijn de voordelen van een bedrijfsanalyse?

    • Kansen kunnen beter benut worden
    • Hindernissen worden inzichtelijk
    • Het bevordert de groei en vooruitgang
    • Een nieuwe kijk op de zaak
    • Wat kan je verwachten?
    • Een nuttige intake met zinvolle vragen
    • Een deskundig en objectief advies
    • Knelpunten worden besproken
    • Inspiratie om zaken op te pakken
    • Werken naar vooruitgang en groei

    Totale pakket inlc.  Analyse gesprek

    Totale investering €495,-

    • Bij Commercium
    • Intakevragenlijst online
    • Voorbereiding op de analyse
    • Een analysegesprek van 120 minuten bij Commercium op kantoor
    • Rapportage met een samenvatting van de analyse en de actiepunten

    Bedrijfsanalyse op locatie

    Totale investering € 1250,-

    • Intakevragenlijst online
    • Voorbereiding op de analyse
    • Een bedrijfsbezoek van een dagdeel (4 uur) aan jouw bedrijf.
    • Rapportage met een samenvatting van de analyse en de actiepunten

    DISC persoonlijkheidsanalyse

    Totale investering € 245,-

    • Persoonlijkheidstest online in te vullen
    • Een rapport met een persoonlijke SWOT analyse. De sterke punten,
      zwakke punten, kansen en valkuilen.
    • Een consult om het rapport te bespreken

    “Een goede start is het halve werk, ik ben blij met de aanpak. Er zijn alleen maar klanten bij gekomen”

    Ilona van de Sande

    Eigenaresse, Cosmetic Xpert