Blogs
Ouder, volwassene, kind
Reageer jij als ouder, volwassene of kind? Leer beter communiceren met het OVK-model! Je kent het wel: "De een begint te klagen en de ander vertelt direct hoe het beter kan". Bij alle problemen tussen mensen, is communicatie vaak de oorzaak. Kom naar de inspiratiedag...
Ogen van de klant
Kijken door de ogen van de klant is nu nog belangrijker! De maatschappij is veranderd en de rol van de verkoper ook. We hechten meer waarden aan een zinvol leven dan aan materieel bezit. Veel mensen vinden persoonlijke groei belangrijker dan hun carrière, ze ontlenen...
Als manager worstel je er van tijd tot tijd mee
Als manager worstel je er van tijd tot tijd mee Het succes van het team hangt sterk af van het persoonlijk optreden van de manager. Managers met visie en daadkracht die in staat zijn hun medewerkers te overtuigen, boeken in het algemeen meer succes! Medewerkers kiezen...
Wat zijn de gevolgen van klagende klanten op lange termijn?
Bij het openen van je e-mail word je niet vrolijk. Je ontdekt dat er weer klachten van lastige klanten zijn. De bank was niet op tijd geleverd, de klant had tien keer gebeld en was daarna maar gestopt met bellen of de klant was allang aan het zoeken, waarop de reactie...
De mobiel – de meester van deze tijd
Top in klantencontact

Sinds maart 2018 zijn we gekozen als toeleverancier voor de Nationale Franchisegids. We zijn trots om met deze organisatie samen te werken aan succes. Klik hier en bekijk onze nieuwste column bij de Nationale Franchisegids.