De klant is het met je eens, maar koopt niet. Ontdek waarom.

“Click Your Brain leert je braintechnieken die echt werken in klantgesprekken.”

Hoe vaak voer jij klantgesprekken die vriendelijk verlopen, maar uiteindelijk niets opleveren? De klant knikt, zegt “Ja, ik ben het met je eens”, maar koopt niet. Waarom gebeurt dit?

De waarheid is simpel:
Als de klant niet de juiste breintriggers krijgt, zegt hij automatisch “ja” om vriendelijk over te komen, maar koopt niet. Hij denkt er nog even over na, zegt misschien “Ik overleg het met mijn partner”, en komt vervolgens niet meer terug.

Waarom gebeurt dit? 

Dit komt voor doordat de klant in het gesprek wel sociaal betrokken is, maar niet intern geactiveerd wordt om te kopen. Je krijgt sociaal wenselijke reacties (“ja, klopt”, “ik ben het met je eens”) die geen koopactie in gang zetten, omdat de diepere breinlagen die verantwoordelijk zijn voor beslissen en actie ondernemen, niet geprikkeld worden.

“Click Your Brain helpt je om:

  • de juiste breintechnieken in te zetten voor die échte klik
  • zelfverzekerd en overtuigend te verkopen zonder te pushen
  • resultaat te behalen, zelfs als de klant niet direct overtuigd is.”

 

Voor wie is dit boek?
Voor ondernemers, verkopers en managers die méér willen halen uit hun gesprekken – en eindelijk willen weten waarom klanten echt kopen.

 

“De eerste 20 kopers van Click Your Brain ontvangen een gratis 1-op-1 sessie van 45 minuten met een professionele trainer! Pas de breintechnieken uit het boek direct toe op je klantgesprekken. Wees snel, want de plaatsen zijn beperkt!”

Klik hier om het boek te bestellen

 

Ria van Tol, Business Expert en auteur van “Click Your Brain
📞 0613950618 | 📧 ria.vantol@commercium.nl
Commercium Radioweg 4, 1324 KW Almere