Blogs
Verlies/verlies naar win/win
Deskundig advies en toch verlies/verlies Marjan gaat naar de winkel om een nieuwe stofzuiger te kopen. Ze heeft zelf al op internet gekeken en heeft haar oog laten vallen op een model van een bekent merk. In de winkel komt er een enthousiaste verkoper naar haar toe en...
Communicatie is alles
Communicatie is alles Waarom duren vergaderingen vaak te lang? Ken jij de teleurstelling van een vergadering die weinig inspirerend is, lang duurt en uitloopt. Tijdens de vergadering merk je dat Henk maar blijft doorpraten, Marjan is het bij voorbaat al niet eens met...
Lees eens wat vaker
Lees eens wat vaker! Dat is het advies dat ik mensen regelmatig geef. Tijdens het trainen van gespreksvaardigheden kom ik de volgende obstakels regelmatig tegen: geringe kennis, een te lage woordenschat, weinig geduld om te luisteren, gedachten niet kunnen omzetten in...
Waar gaat het vaak mis?
Waar gaat het vaak mis? Click Your Brain helpt om misverstanden te voorkomen! Woorden, gebaren, mimiek, ze spelen allemaal een rol bij het maken van contact en het voeren van gesprekken. Of je nu ondernemer, directeur, manager of verkoper bent, een groot deel van de...
Welke invloed heeft het brein op koopbeslissingen van je klanten
Welke invloed heeft het brein op koopbeslissingen van je klanten? Ken jij ook de teleurstelling van een gesprek dat niet goed loopt of een klant die “Nee” zegt tegen een aantrekkelijk voorstel. Welke rol speelt het brein bij koopbeslissingen? Emotionele drijfveren...
Pijnpunt client
Herken het pijnpunt van je cliënt"Interview vakblad Esthé" Wat hebben de hersenen te maken met het verkoopproces? Ria: “Het proces dat in de hersenen plaatsvindt, is bij iedereen anders. Als je weet wat er gebeurt in het brein van cliënten als ze een keuze maken, kun...
Sinds maart 2018 zijn we gekozen als toeleverancier voor de Nationale Franchisegids. We zijn trots om met deze organisatie samen te werken aan succes. Klik hier en bekijk onze nieuwste column bij de Nationale Franchisegids.