Blogs

Waarom zijn bedrijven merken geworden?

Waarom zijn bedrijven merken geworden?

In een wereld waar alles mogelijk is en iedereen met elkaar communiceert zijn de kenmerken en de kwaliteit van het aanbod niet meer het belangrijkste. Zaken als imago, beleving en jawel, merk worden steeds meer voorspellend voor koopbeslissingen van de klant. Het wordt steeds belangrijker om je bedrijf als een sterk merk neer te zetten. […]

Lees meer
De verschuiving van de volgzame klant naar een assertieve, eisende klant

De verschuiving van de volgzame klant naar een assertieve, eisende klant

De tijd dat klanten zich laten leiden door de verkoper ligt ver achter ons. De globalisering en de technologie hebben ervoor gezorgd dat het koopgedrag van klanten volledig is veranderd. De klant koopt in Amerika een nieuwe outfit, bestelt de dagelijkse boodschappen online, wil goed geïnformeerd worden in het bedrijf en vervolgens wordt de bestelling […]

Lees meer
Moeilijke mensen, hoe ga je ermee om?

Moeilijke mensen, hoe ga je ermee om?

Je kent ze vast wel, van die mensen, waarbij je het gevoel hebt dat ze veel energie kosten. Ze spreken je altijd tegen, ze luisteren niet eens naar wat je te zeggen hebt en ze zijn het bij voorbaat niet eens met wat je zegt. Ze vertonen moeilijk gedrag en zijn onuitstaanbaar in de omgang. […]

Lees meer
Kun je met smileys medewerkers objectief beoordelen als het om klantenservice gaat?

Kun je met smileys medewerkers objectief beoordelen als het om klantenservice gaat?

  Smileys gebruiken wanneer je klanten om een beoordeling vraagt, is een nieuwe trend. Hoogstwaarschijnlijk heb jij als lezer ze al zien staan, displays in winkels met verschillende smileys er op. Na afloop van een bezoek aan het bedrijf kunnen klanten op een display kiezen uit verschillende smileys (vaak twee tot vijf verschillende) om aan […]

Lees meer

Sinds maart 2018 zijn we gekozen als toeleverancier voor de Nationale Franchisegids. We zijn trots om met deze organisatie samen te werken aan succes. Klik hier en bekijk onze nieuwste column bij de Nationale Franchisegids.