Blogs
De klant is het met je eens, maar koopt niet. Ontdek waarom.
De klant is het met je eens, maar koopt niet. Ontdek waarom. "Click Your Brain leert je braintechnieken die echt werken in klantgesprekken." Hoe vaak voer jij klantgesprekken die vriendelijk verlopen, maar uiteindelijk niets opleveren? De klant knikt, zegt “Ja, ik ben...
Hoe zorg je ervoor dat klanten je niet vergeten?
Hoe zorg je ervoor dat klanten je niet vergeten? Jouw eerste indruk doet meer dan je denkt! Marjan is directeur van meerdere optiekzaken. Ze bezoekt een netwerkbijeenkomst met een interessante lezing. Ze kent niemand en voelt zich wat onwennig. Tot een accountmanager...
Breinverkoop-psychologie: Hoe goed ben jij?
Breinverkoop-psychologie: Hoe goed ben jij? Doe de verkooptest! Verkopen is een prachtig vak Wist jij dat verkopers die zelfverzekerd zijn en beschikken over klantkennis en de juiste technieken beter scoren dan natuurtalenten die zich verder niet ontwikkeld hebben?...
Breinpsychologie: de sleutel tot succes
Breinpsychologie: de sleutel tot succesvolle verkoopgesprekken Verkopen is een vak, maar succes? Dat hangt niet alleen af van je product of dienst. Hoe vaak merk je dat klanten enthousiast lijken, maar toch afhaken? Of dat je helpt en adviseert, maar zonder...
Van ik naar wij vraagt om flexibel leiderschap
Van IK naar Wij vraagt om flexibel leiderschap In bedrijven draait alles om balans: tussen autonomie en samenwerking, tussen persoonlijke vrijheid en gezamenlijke doelen. Van IK naar WIJ vraagt om flexibel en bewust leiderschap. Maar hoe weet je als manager wanneer je...
Maak in 2025 klanttevredenheid jouw succesformule met Click Your Brain
Maak in 2025 klanttevredenheid jouw succesformule met Click Your Brain! Klanttevredenheid is essentieel voor het succes van je bedrijf, aangezien tevreden klanten niet alleen loyaal blijven, maar ook positieve mond-tot-mondreclame genereren. De kwaliteit van de...

Sinds maart 2018 zijn we gekozen als toeleverancier voor de Nationale Franchisegids. We zijn trots om met deze organisatie samen te werken aan succes. Klik hier en bekijk onze nieuwste column bij de Nationale Franchisegids.