“Succes hangt niet af van wat je weet, maar wat je met die kennis in de praktijk doet.”

Wil jij groeien en meer succes?

Ben je op zoek naar manieren om je bedrijf te laten groeien,  je managementresultaten te verbeteren of je verkoopresultaten te verhogen? Kies dan voor Commercium. Al 25 jaar zijn we gespecialiseerd in het adviseren, begeleiden en trainen van ondernemers, managers en salesmensen. Dat doen we online & offline. De missie van Commercium is de voorwaarden te creëren voor jouw succes! De resultaten hebben zich ruimschoots bewezen.

Ineens is het 25 jaar later!

Onze schat aan kennis en ervaring

willen we graag met je delen.

Waarom Commercium?

Commercium betekent in het latijn handelsplein. De Romeinen wisten al, hoe ze succesvol de handel konden laten draaien. De levendige, ongedwongen sfeer van een handelsplein waar naast hard werken ook wordt genoten, is het kenmerk van Commercium.

“ Commercium creëert de voorwaarde voor  jouw succes”.

Het Logo

De Romeinse zuil staat symbool voor het handelsplein. De cirkel geeft de beweging van bedrijven aan. De rode punt staat voor Commercium die op deskundige, flexibele en inspirerende wijze een bijdrage levert aan jouw succes.

Hermes, de mascotte van Commercium

De god van de dromen, handelsgeest en welsprekendheid. We stimuleren je handelsgeest en werken aan je spreekvaardigheid.

Wat maakt Commercium onderscheidend?

Een van de meest onderscheidende kenmerken van Commercium is dat we vanaf het begin van de oprichting doelbewust hebben gekozen voor een aanbod dat aansluit bij de behoefte van ondernemers, managers en sales mensen. Het scala aan mogelijkheden is gericht op de ontwikkeling en de groei van deze doelgroepen.

Als je vanaf het begin weet waarop je je wilt concentreren, kun je je specialiseren en dat geeft  voldoening en hoge resultaten. Als je kiest voor specialisatie, dan heb je al snel een stapje voor op anderen.

De aanpak

Onze vooruitstrevende denkwijze en aanpak helpt bedrijven te groeien. Door samenwerking, consultancy, begeleiding en trainimg streven we naar de best haalbare resultaten.

De  structuur

Bij het uitvoeren van de diensten starten we eerst met een analyse om de huidige en gewenste situatie in kaart brengen. Daarna bekijken we met elkaar wat er nodig is om het gewenste resultaat te bereiken. In overleg worden de opties besproken en keuzes gemaakt. Om op koers te blijven worden de resultaten regelmatig geëvalueerd. En wijkt de koers af, dan gaan we weer bijsturen.

De online modules

De modules in de online leeromgeving zijn opgebouwd uit verschillende onderwerpen die afgestemd zijn op de doelgroep. Elk onderwerp staat op zichzelf en bevat oefeningen en toetsen waarbij de resultaten per onderwerp direct zichtbaar zijn. De flexibele aanpak zorgt ervoor dat de tijdsduur, het tijdstip en de volgorde zelf bepaald kunnen worden. Uiteraard is niet alles mogelijk, maar een bepaalde mate van flexibiliteit is wel zo prettig.

Het kernteam van Commercium

Ria van Tol, eigenaar Commercium

Commercium is in 1994 door Ria van Tol opgericht. Zij heeft passie voor haar werk en heeft zich 20 jaar verdiept in de werking van het brein. Door een goed inzicht te krijgen in het gedrag van mensen en te weten hoe ze leren en onthouden, kun je werken aan duurzame resultaten. De methode Brainclicken is gericht op het verbeteren van relaties door makkelijker de klik te maken met anderen.  Lees verder over brainclicken