TOP in Klantencontact: Compleet

Dé verkoopopleiding in drie stappen voor advies- en relatiegericht verkopen zonder strijd

Heb jij interesse in een uniek, bewezen en compleet programma om jouw relatie met klanten te verbeteren en je verkoopresultaten te verhogen?

Commercium biedt jou het unieke T.O.P programma dat perfect aansluit bij het nieuwe verkopen. Jouw rol als adviseur & verkoper staat centraal. Je leert hoe je jezelf kan presenteren als een professionele gesprekspartner voor de mondige klant. Je ontwikkelt vaardigheden om van een incidentele klant een loyale klant te maken. Daarnaast verhoog je je verkoopresultaten zonder te pushen.

De drie stappen zijn een unieke combinatie (blended learning)

Het programma bestaat uit: een online oefenprogramma, praktijktrainingen in een kleine groep en praktijkopdrachten. Thuis volg je het online programma waarbij je regelmatig via Commercium ondersteuning krijgt. De praktijktrainingen volg je in een kleine groep waarbij je je gespreksvaardigheden, je persoonlijke presentatie en je verkooptechnieken verbetert. De praktische opdrachten doe je samen met anderen in de praktijk.

Geen standaard verkooptraining maar een persoonlijke, complete ontwikkeling die er voor zorgt dat je een topverkoper zal worden. Je ontdekt waar je persoonlijke kracht ligt. Je haalt het beste uit jezelf naar boven en neemt belemmerende factoren weg.

Met 24 jaar succes heeft Commercium bewezen dat de aanpak en methoden van de T.O.P. programma’s duurzaam zijn en hoge resultaten opleveren. Met de persoonlijke benadering werken we aan gedrag, attitude, kennis van je aanbod, vaardigheden en technieken.

Wat zijn de voordelen?

  • Eigen tijd indelen met het online thuisprogramma
  • Ontspannen sfeer en echt teamwork
  • Persoonlijke aandacht en geduld
  • Begrijpelijk en duurzaam leermateriaal
  • Veel afwisseling en leerzame praktijkopdrachten
  • Controle en oefening voor langdurig resultaat
  • Praktische technieken toegespitst op de persoonlijke aandachtspunten.

 

Wat kan je verwachten?

  • Een begeleider met expertise in klantencontact en verkoop
  • Persoonlijke begeleiding op maat
  • Actieve samenwerking in een klein team
  • Een hoger verkoopresultaat
  • Meer klantenbinding
  • Persoonlijke groei