Volg het T.O.P. programma om top te worden in klantcontact en sales

TOP klantcontact & sales

Bedrijven hebben mensen nodig die een goede klantrelatie opbouwen en hun salesresultaten verhogen zonder druk uit te oefenen op de klant. De Topprogramma’s voorzien in deze behoefte door mensen te begeleiden en te trainen in het opbouwen van goede klantenrelaties, het benutten van verkoop kansen en het groeien als sales professional. De focus is gericht op: gedrag, attitude, vaardigheden en technieken die zorgen voor de juiste mindset en duurzame resultaten.

Een mindset is krachtig als je weet hoe je die gebruikt!

Top adviesgesprek

Wat ga je doen als de resultaten achterblijven, er regelmatig klachten komen of de klantgespreken kunnen verbeterd worden? Zijn de prestaties niet in overeenstemming met de doelen die vastgesteld zijn?

Kies dan voor een adviesgespek om:

  • de salesresultaten te bespreken
  • het gedrag van mensen te analyseren
  • de klantgerichtheid te evalueren

Top Trainingen

Hoe verbeter je je klantgesprekken en ontwikkel je een mindset van een winnaar? Tijdens de Toptrainingen leer je jezelf en het gedrag van de klant beter kennen en begrijpen. Je traint je klantgesprekken, productadviezen en de technieken om de klant te helpen tijdens het koopproces. Het resultaat is een terugkerende klant die zorgt voor meer winst. Na iedere training of sessie  ontvang je de opnames, de praktijkopdrachten en tips om je resultaten in de praktijk te verhogen.

De deelnemers waarderen het programma met een 9,1!

Het Top groeiprogramma

Voor een betere klantrelatie en meer salessucces

Hoe verbeter je de klantrelatie, zorg je ervoor dat je groeit in je advies & salesrol en verhoog je de resultaten zonder druk uit te oefenen op de klant.

Bij de Top -groeiprogramma houden we rekening met de persoon, het niveau en het bedrijf. We doorlopen zeven belangrijke aspecten van de klantcontact en sales:

  1. Brainclicken
  2. Effectief communiceren
  3. Gedrag van klanten begrijpen
  4. Je rol en mindset als adviseur en sales
  5. Professionele klantgesprekken voeren
  6. De stappen van het koopproces
  7. Salestechnieken

Voor wie?

Klantmanagers, verkopers, vakspecialisten, adviseurs en medewerkers

“Veel medewerkers bezitten talenten die jaren onbenut blijven, omdat ze niet ontwikkeld zijn”.

TOP groeiprogramma

compleet

Succes in klantcontact & sales

  • Online schriftelijke intake
  • Kick-off sessie (Doelen, instructies)
  • Online programma (oefeningen, toetsen)
  • Online monitoren (maandelijkse rapportage)
  • Map inclusief handboek
  • 5 praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
  • Eindtoets: theorie, online en klantgesprek (optioneel)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 175,- p.m.

TOP trainingen

(online/offline)

Succes in klantgesprekken & sales

  • Online schriftelijke intake
  • 4 onlinetrainingen (sessie/individueel)
  • Onlineprogramma (oefeningen, toetsen en controle)
  • Praktijkopdrachten
  • Optioneel klantgesprekken voeren
  • Map met oefenmateriaal
  • Tips en adviezen

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 99,- p.m.

TOP online programma

meer kennis

Kennis in klancontact & sales 

  • Online inschrijven
  • 5 Online modules
  • Oefeningen met antwoorden
  • Luister of lees opties
  • Online eindtoetsen per module
  • Online begeleiding en monitoren
  • Praktijkopdrachten (zelfstandig)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 39,50 p.m.

De aanpak

De eerste stap is de intake. Daarna volg je thuis het online T.O.P.-programma om je kennis over klanten en verkoop te verhogen. Je oefent de technieken en maakt de testen. En wil je ook je vaardigheden ontwikkelen dan kun je het T.O.P. groeiprogramma volgen of kiezen voor losse praktijktrainingen bij Commercium of in je eigen bedrijf.

Succes verzekerd! De resultaten zijn ruimschoots bewezen!

TOP staat voor:

Reacties van deelnemers

  • “Een echte aanrader. Ik had vanaf de eerste training al meer resultaat.”
  • “Ik durf meer te verkopen, omdat ik klanten beter begrijp.”
  • “Erg belaqngrijk om klanten goede te   kunnen adviseren.”
  • “Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen.”
  • “Ik heb nooit geweten dat technieken  zo belangrijk zijn bij het verkopen”
  • “Ik heb geleerd hoe belangrijk klantgesprekken zijn.”
  • “Interessant hoe het brein invloed heeft op de verkoop.”

“Wij zijn bij Het Kabinet zeer tevreden over de samenwerking met Commercium. De persoonlijke aanpak in combinatie met veel kennis zorgde voor een betrouwbare partner, waarmee ons team goed getraind is in klantencontact, sales en leidinggeven. lees verder

Paul en Dymphna Biemans

Directeurs, Het Kabinet CBW-erkend woonwarenhuis