Volg het T.O.P. groeiprogramma om de klantbeleving te verbeteren en je verkoopsucces te verhogen.

De T.O.P. groeiprogramma’s zorgen voor een succesvolle klantbeleving en verkoopsucces

Hoe verbeter je de klantbeleving, stimuleer je de groei van jezelf of je team en verhoog je de verkoopresultaten? Klantbeleving speelt een doorslaggevend rol bij de tevredenheid van klanten en het behalen van verkoopsucces. Deelnemers die de T.O.P. programma’s volgen, werken aan persoonlijke groei, leren beter in te spelen op het gedrag van klanten, ontwikkelen communicatievaardigheden om goede klantgesprekken te kunnen voeren en worden getraind in technieken om te verkopen zonder te pushen.

25 jaar bewezen resultaten

De blended learning aanpak en de Brainclick methode roepen enthousiaste reacties op. De resultaten ga je al snel merken.

Waardering door deelnemers 

Voor wie?

Klantmanagers, verkopers, vakspecialisten, adviseurs en medewerkers

“Veel medewerkers bezitten talenten die jaren onbenut blijven, omdat ze niet ontwikkeld zijn”.

T.O.P. groei-

programma

Succesvol klantbeleving en verkopen zonder te pushen. 

  • Online schriftelijke intake
  • Kick-off sessie (uitleg programma)
  • Online programma
  • Verkoophandboek
  • 5 praktijktrainingen
  • Online monitoren
  • Eindtoets (optioneel)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 175,- p.m.

T.O.P. Verkooptrainingen

los

Succesvolle klantengesprekken voeren en een hogere verkoop.

  • Online schriftelijke intake
  • Praktijktraining
  • Praktijkopdracht
  • Keuze uit diverse onderwerpen
  • Gespreksopnames
  • Keuzevrijheid
  • Tips en adviezen

Per persoon, per losse training / € 195,- p.t.

T.O.P. Online

programma

Vergroot jouw kennis over klanten en verkopen. 

  • Online intake
  • Online programma
  • Online begeleiding en monitoren
  • Online oefeningen
  • Online tussentest per blok 
  • Praktijkopdrachten (zelfstandig)
  • Eindtoets (optioneel)

Per persoon, gedurende 10 maanden / € 32,50 p.m.

De aanpak

De eerste stap is de intake. Daarna volg je thuis het online T.O.P.-programma om je kennis over klanten en verkoop te verhogen. Je oefent de technieken en maakt de testen. En wil je ook je vaardigheden ontwikkelen dan kun je het T.O.P. groeiprogramma volgen of kiezen voor losse praktijktrainingen bij Commercium of in je eigen bedrijf.

Succes verzekerd! De resultaten zijn ruimschoots bewezen!

T.O.P. staat voor:

Het T.O.P. groeiprogramma heeft drie varianten:

T.O.P. groeiprogramma compleet

Het T.O.P. groeiprogramma compleet is een unieke mix van een online programma in combinatie met praktijtrainingtrainingen en persoonlijke ontwikkeling. De eerste stap is de intake om je situatie te analyseren. Je vult online een vragenlijst in en op basis daarvan worden de leerpunten bepaald. Wat zijn de huidige resultaten en welke resultaten wil je bereiken? Klik hier om je aan te melden

De T.O.P. verkooptrainingen

Tijdens de verkooptrainingen die één keer per maand plaatsvinden, werk je aan je persoonlijke presentatie, train je de klantgesprekken, werk je aan je productkennis en leer je adviseren en overtuigend verkopen, zonder dat de klant zich gepusht voelt. Na de training ontvang je de opnames en praktijkopdracht om mee te oefenen in de praktijk. Er zijn vijf verschillende verkooptrainingen die gericht zijn op een specifiek onderwerp, lees verderKlik hier om je aan te melden

Het T.O.P. online programma

Dit programma ga je thuis in je eigen tijd  volgen. Je verhoogt je kennis over communicatie, klanten en jezelf en oefent de vaardigheden om klantgesprekken te voeren en je traint de verkooptechnieken.  Je krijgt online ondersteuning en iedere maand ontvang  jij en je manager een overzicht van je behaalde resultaten. Klik hier om je aan te melden

Reacties van deelnemers

  • “Een echte aanrader. Ik had vanaf de eerste training een hogere omzet”
  • “Ik durf meer te verkopen, omdat ik niet push”
  • “Erg leuk om in een klein team te werken”
  • “Je krijgt veel persoonlijke aandacht”
  • “Handig om thuis te oefenen in de online omgeving”
  • “Ik weet nu wat ik kan zeggen en (ik weet) wat de klant bedoelt”

“Dankjewel Ria, we hebben heel veel geleerd, ik kan zien dat mijn resultaten vooruit zijn gegaan.”

Garda de Jong

Eigenaresse, Bellezza Schoonheidssalon