Volg het TOP programma om top te worden in klantcontact en sales

TOP klantcontact – sales

Bedrijven hebben mensen nodig die een goede klantrelatie opbouwen en hun salesresultaten verhogen zonder druk uit te oefenen op de klant. De Topprogramma’s voorzien in deze behoefte door mensen te begeleiden en te trainen in het opbouwen van goede klantenrelaties en het verhogen van hun salesresultaten. Een belangrijke reden waarom een ​​verkoop niet doorgaat, is dat er weinig rekening wordt gehouden met het gedrag van zowel de verkoper als de klant. Top klantcontact is gericht op de juiste mindset en duurzame resultaten.

Top Trainingen

Hoe verbeter je je klantgesprekken en ontwikkel je een mindset van een winnaar? Tijdens de Toptrainingen leer je jezelf en het gedrag van de klant beter kennen en begrijpen. Je traint je klantgesprekken, productadviezen en de technieken om de klant te helpen tijdens het koopproces. Het resultaat is een terugkerende klant die zorgt voor meer winst. Na iedere training of sessie ontvang je de opnames, de praktijkopdrachten en tips om je resultaten in de praktijk te verhogen.

Het Top groeiprogramma

Voor een betere klantrelatie en meer salessucces

Leer alles over succesvol klantcontact en sales, van het ontwikkelen van zelfvertrouwen tot het omgaan met klanten en het afsluiten van de deal. Je bouwt goede relaties met klanten op en je verkoopt beter zonder de klant te pushen. Bij de Top -groeiprogramma houden we rekening met de persoon, het niveau en het bedrijf.

De zeven belangrijke stappen van het groeiprogramma:

  1. De verkoopdriehoek
  2. Effectief communiceren
  3. Gedrag van klanten begrijpen
  4. Je rol en mindset als adviseur en sales
  5. Professionele klantgesprekken voeren
  6. De stappen van het koopproces
  7. Salestechnieken

 

Lees verder

Het groeiprogramma van Commercium geeft zicht op jouw eigen gedrag en het effect daarvan op klanten. Mensen die zichzelf de kans hebben gegeven Top groeiprogramma te volgen, zijn zowel persoonlijk als professioneel gegroeid. Ze zijn gericht op het succes van hun klanten en hebben daardoor zelf veel meer succes.

Looptijd
De looptijd van het groeiprogramma is zes tot acht maanden. De praktijktrainingen worden maandelijks gehouden in een groep in Almere, eigen bedrijf of online. Je kunt ook kiezen om in plaats van praktijktraining voor sales support te kiezen. Je wordt getraind in communicatieve vaardigheden, persoonlijke presentatie, klantgesprekken en salestechnieken. Deelnemers krijgen eerst een intake om te bepalen of  het programma past.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek

De deelnemers waarderen het programma met een 9,1!

Nieuw een eendaagse training 

“Help mijn klant is boos”

Wat doe jij als een klant boos, ontevreden of veeleisend is?

Ook al heb je verkooptrainingen gevolgd, in de praktijk komen er altijd situaties met klanten voor waarbij je denkt: “Help, hoe los ik het probleem met deze boze klant op?”

Je hebt al salestrainingen gevolgd, maar na verloop van tijd merk je dat je in de praktijk het lastig vindt om met boze, ontevreden of veeleisende klanten om te gaan. 

Herken je deze situaties uit de praktijk?

    • De klant is boos en eist een ander product
    • De klant is ontevreden en schrijft een negatieve review
    • De klant klaagt over een advies dat een medewerker gegeven heeft.
Lees verder

Je hebt al salestrainingen gevolgd, maar na verloop van tijd merk je dat je in de praktijk het lastig vindt om met boze, ontevreden of veeleisende klanten om te gaan. 

Herken je deze situaties uit de praktijk?

    • De klant is boos en eist een ander product
    • De klant is ontevreden en schrijft een negatieve review
    • De klant klaagt over een advies dat een medewerker gegeven heeft.

Voor wie?

Klantmanagers, verkopers, vakspecialisten, adviseurs en medewerkers

“Veel medewerkers bezitten talenten die jaren onbenut blijven, omdat ze niet ontwikkeld zijn”.

TOP groeiprogramma

compleet

Succes in klantcontact & sales

  • Online schriftelijke intake
  • Kick-off sessie (Doelen, instructies)
  • Online programma (oefeningen, toetsen)
  • Online monitoren (maandelijkse rapportage)
  • Map inclusief handboek
  • 5 praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
  • Eindtoets: theorie, online en klantgesprek (optioneel)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 175,- p.m.

TOP trainingen

(online/offline)

Succes in klantgesprekken & sales

  • Online schriftelijke intake
  • 4 onlinetrainingen (sessie/individueel)
  • Onlineprogramma (oefeningen, toetsen, controle)
  • Praktijkopdrachten
  • Optioneel klantgesprekken voeren
  • Map met oefenmateriaal
  • Tips en adviezen

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 99,- p.m.

TOP online programma

meer kennis

Kennis in klancontact & sales 

  • Online inschrijven
  • 5 Online modules
  • Oefeningen met antwoorden
  • Luister of lees opties
  • Online eindtoetsen per module
  • Online begeleiding en monitoren
  • Praktijkopdrachten (zelfstandig)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 39,50 p.m.

De aanpak

De eerste stap is de intake. Daarna volg je thuis het online T.O.P.-programma om je kennis over klanten en verkoop te verhogen. Je oefent de technieken en maakt de testen. En wil je ook je vaardigheden ontwikkelen dan kun je het T.O.P. groeiprogramma volgen of kiezen voor losse praktijktrainingen bij Commercium of in je eigen bedrijf.

Succes verzekerd! De resultaten zijn ruimschoots bewezen!

TOP staat voor:

Reacties van deelnemers

  • “Een echte aanrader. Ik had vanaf de eerste training al meer resultaat.”
  • “Ik durf meer te verkopen, omdat ik klanten beter begrijp.”
  • “Erg belaqngrijk om klanten goede te   kunnen adviseren.”
  • “Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen.”
  • “Ik heb nooit geweten dat technieken  zo belangrijk zijn bij het verkopen”
  • “Ik heb geleerd hoe belangrijk klantgesprekken zijn.”
  • “Interessant hoe het brein invloed heeft op de verkoop.”

“Wij zijn bij Het Kabinet zeer tevreden over de samenwerking met Commercium. De persoonlijke aanpak in combinatie met veel kennis zorgde voor een betrouwbare partner, waarmee ons team goed getraind is in klantencontact, sales en leidinggeven. lees verder

Paul en Dymphna Biemans

Directeurs, Het Kabinet CBW-erkend woonwarenhuis