Volg het TOP programma om top te worden in klantcontact en sales

TOP klantcontact – sales programma’s

Voor een betere klantrelatie en meer salessucces

Leer alles over succesvol klantcontact en sales, van het ontwikkelen van zelfvertrouwen tot het omgaan met klanten en het afsluiten van de deal. Je bouwt goede relaties met klanten op en je verkoopt beter zonder de klant te pushen. Bij de Top -groeiprogramma’s houden we rekening met de persoon, het niveau en het bedrijf.

 

Lees verder

De zeven belangrijke stappen van de Topprogramma’s:

  1. De verkoopdriehoek
  2. Effectief communiceren
  3. Gedrag van klanten begrijpen
  4. Je rol en mindset als adviseur en sales
  5. Professionele klantgesprekken voeren
  6. De stappen van het koopproces
  7. Salestechnieken

Mensen die zichzelf de kans hebben gegeven Topprogramma’s te volgen, zijn zowel persoonlijk als professioneel gegroeid. Ze zijn gericht op het succes van hun klanten en hebben daardoor zelf veel meer succes.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek

Het Top groeiprogramma klantcontact & sales

Het Topprogramma klantcontact & sales leert jou en je team de beste klantgesprekken te voeren volgens het psychologisch koopproces. We behandelen alle stappen van het brein tot het gedrag na de koop. We werken aan gedrag, attitude, communicatie, vaardigheden en technieken.

Lees verder

De Top online modules en de praktijktrainingen hebben hun resultaten al jaren bewezen. Je leert met praktijksituaties effectief omgaan, van online klantcontact tot face-to-face verkoop. We houden je gefocust, zorgen dat je groeit, je vaardigheden en technieken verbetert en je resultaten verhoogt.

Wat kun je verwachten?

De deelnemers waarderen de programma’s met een 9,1!

Top klantcontact & sales training

Hoe verbeter je je klantgesprekken en ontwikkel je een mindset van een winnaar? Tijdens de Toptrainingen leer je jezelf en het gedrag van de klant beter kennen en begrijpen volgens het psychologisch koopproces.

Lees verder

Je traint je klantgesprekken, productadviezen en de technieken om de klant te helpen tijdens het koopproces. Het resultaat is een terugkerende klant die zorgt voor meer winst. Na iedere training of sessie ontvang je de opnames, de praktijkopdrachten en tips om je resultaten in de praktijk te verhogen.

Wat kun je verwachten?

Top klantcontact & sales online

Ben jij en je team veel tijd bezig met klantcontact dat niet naar verkoop leidt? Leer in het online programma klantcontact & sales alles over klantcontact en het verkopen zonder de klant te pushen. Je verhoogt je kennis over communicatie, klantgespreken en de salestechnieken.

Lees verder

Het programma heeft een interactieve aanpak waarbij je niet alleen je kennis verhoogt, maar ook oefent en jezelf kunt toetsen.

Wat kun je verwachten?

Voor wie?

Accountmanagers, verkopers, specialisten, adviseurs en medewerkers

“Veel medewerkers bezitten talenten die jaren onbenut blijven, omdat ze niet ontwikkeld zijn”.

TOP groeiprogramma

compleet

Succes in klantcontact & sales

  • Online schriftelijke intake
  • Kick-off sessie (Doelen, instructies)
  • Online programma (oefeningen, toetsen)
  • Online monitoren (maandelijkse rapportage)
  • Map inclusief handboek
  • 5 praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
  • Eindtoets: theorie, online en klantgesprek (optioneel)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 175,- p.m.

TOP trainingen

(online/offline)

Succes in klantgesprekken & sales

  • Online schriftelijke intake
  • 4 onlinetrainingen (sessie/individueel)
  • Onlineprogramma (oefeningen, toetsen, controle)
  • Praktijkopdrachten
  • Optioneel klantgesprekken voeren
  • Map met oefenmateriaal
  • Tips en adviezen

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 99,- p.m.

TOP online programma

meer kennis

Kennis in klancontact & sales 

  • Online inschrijven
  • 5 Online modules
  • Oefeningen met antwoorden
  • Luister of lees opties
  • Online eindtoetsen per module
  • Online begeleiding en monitoren
  • Praktijkopdrachten (zelfstandig)

Per persoon, gedurende 8 maanden / € 39,50 p.m.

De aanpak

De eerste stap is de intake. Daarna volg je thuis het online T.O.P.-programma om je kennis over klanten en verkoop te verhogen. Je oefent de technieken en maakt de testen. En wil je ook je vaardigheden ontwikkelen dan kun je het T.O.P. groeiprogramma volgen of kiezen voor losse praktijktrainingen bij Commercium of in je eigen bedrijf.

Succes verzekerd! De resultaten zijn ruimschoots bewezen!

TOP staat voor:

Reacties van deelnemers

  • “Een echte aanrader. Ik had vanaf de eerste training al meer resultaat.”
  • “Ik durf meer te verkopen, omdat ik klanten beter begrijp.”
  • “Erg belangrijk om klanten goed te kunnen adviseren.”
  • “Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen.”
  • “Ik heb nooit geweten dat technieken zo belangrijk zijn bij het verkopen”
  • “Ik heb geleerd hoe belangrijk klantgesprekken zijn.”
  • “Interessant hoe het brein invloed heeft op de verkoop.”

“Wij zijn bij Het Kabinet zeer tevreden over de samenwerking met Commercium. De persoonlijke aanpak in combinatie met veel kennis zorgde voor een betrouwbare partner, waarmee ons team goed getraind is in klantencontact, sales en leidinggeven. lees verder

Paul en Dymphna Biemans

Directeurs, Het Kabinet CBW-erkend woonwarenhuis