Het TOP
Click Your Brain programma
voor sterke klantrelaties & verkoopsucces
Het TOP Click Your Brain: Voor goede klantrelaties en verkoopsucces
Met TOP Click Your Brain leer jij of je team hoe je klanten overtuigend adviseert én meer verkoopt, zonder te pushen. Dit moderne programma onderscheidt zich van grote trainingsbureaus door de unieke combinatie van online modules en praktische begeleiding, zowel online als in-house.
Geen standaard aanpak, maar een Business Expert speciaal voor jouw bedrijf. Samen creëren we een plan op maat dat werkt, met maandelijkse updates over de voortgang en meetbare resultaten.
Wil je echt het verschil maken? Kies dan voor TOP Click Your Brain!
Wat levert het op?
- Hogere omzet dankzij scherpe verkoopvaardigheden.
- Tevreden klanten door overtuigende gesprekken en sterk advies.
- Meer zelfvertrouwen en motivatie bij je team.
- Tijdbesparing online modules en praktijksessies in-house of online.
Wat is het Top Click Your Brain programma?
- De perfecte mix: online modules en persoonlijke begeleiding van een expert.
- Maatwerk aanpak: volledig afgestemd op jou en de doelen.
- Groei en zelfvertrouwen: klanten overtuigen zonder te pushen.
- Tijdbesparend: praktijksessies in-house of online.
- Resultaat: Toepasbare technieken, een heldere analyse, en inzicht in prestaties.
Wil jij aan de slag met betere klantrelaties en meer verkoopsucces? Meld je aan voor TOP Click Your Brain en ervaar het verschil!
Deelnemers waarderen het programma met een 9,1
Voor wie?
- accountmanagers,
- verkopers,
- specialisten,
- adviseurs,
- medewerkers
Paul en Dymphna Biemans
Het Kabinet CBW-erkend woonwarenhuis
Drie Topverkoop trajecten voor elk niveau
Basis,
“Klantgericht advies & verkoop”
Wil jij de klant centraal zetten en je verkoopvaardigheden versterken? In dit traject ontwikkel je de belangrijkste basis vaardigheden voor klantgerichtheid en effectieve communicatie.
- Hoe je klanten persoonlijk en zelfverzekerd benadert.
- Hoe je communicatie- en verkoopsignalen herkent en benut.
- Je werkt aan technieken die klanten begeleiden naar een aankoopbeslissing.
Totale investering € 740,-
Per persoon, of gedurende 4 maanden / € 185,- p.m.
- Online intake
- Voorbereiding
- Kick – off
- 3 online modules
- Online opdrachten
- Resultatenoverzicht
- 3 online praktijksessies van 60 minuten met een expert
Compleet,
“Groeien als topadviseur en verkoper”
Wil je uitblinken in klantgesprekken, klanten overtuigen en je verkoop- en adviesvaardigheden naar een hoger niveau tillen? Kom meer te weten. In dit 6-maandenprogramma leer je:
- Professionele klantgesprekken voeren met impact.
- Effectief communiceren en overtuigen met krachtige technieken.
- Sterke klantrelaties opbouwen die zorgen voor herhaalaankopen en loyaliteit.
Totale investering € 990,-
Per persoon, of gedurende 6 maanden / € 165,- p.m.
- Intake
- Voorbereiding
- Analysegesprek
- 5 online modules
- Online opdrachten
- Resultatenoverzicht
- 5 Online praktijksessies van 60 minuten met een expert
Uitgebreid,
“Expert in klantcontact & Sales”
Wil jij een Expert in Klantcontact & Sales worden, die niet alleen klantgesprekken professioneel voert, maar ook effectief klachten afhandelt en klantloyaliteit vergroot?
- Hoe je klantgesprekken voert met verschillende klanttypes en je daarin kunt aanpassen.
- Effectief omgaan met klachten en emoties van klanten om ze om te zetten naar loyaliteit.
- Hoe je sterke, langdurige klantrelaties opbouwt en het vertrouwen van je klanten wint.
Totale investering € 1480,-
Per persoon, gedurende 8 maanden / € 185,- p.m.
- Online intake
- Voorbereiding
- Analysegesprek
- 8 Online modules
- Online opdrachten
- Resultatenoverzicht
- 8 online praktijksessies van 90 minuten met een expert.
TOP staat voor:
Wat zeggen onze deelnemers?
- “Het TOP Click Your Brain traject werkt écht”.
- “Een echte aanrader! Vanaf de eerste training had ik al meer resultaat.”
- “Ik durf meer te verkopen, omdat ik klanten beter begrijp.”
- “Dit heeft mijn zelfvertrouwen enorm vergroot!”
- “Ik heb geleerd hoe je goede klantgesprekken voert.”
- “Het is interessant om te weten dat het brein invloed heeft op de verkoop.”
Dit zijn de onderwerpen van het programma
Blok 1 - Effectief Communiceren
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Je weet wat er in een communicatieproces speelt.
* Je kunt je communicatiepatronen beschrijven.
* Je weet waardoor communicatie wordt belemmerd.
* Je kent het belang van lichaamstaal en de invloed van emoties op de
communicatie.
* Je weet hoe je verstoringen in de communicatie oplost.
* Je weet hoe je effectief communiceert.
Blok 2 - De rol van de verkoper en het gedrag van de klanten
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Ken je de kernkwaliteiten van een adviseur en verkoper.
* Ben je je bewust van je mentale houding.
* Ken je eigenschappen van een goede adviseur en verkoper.
* Weet je de valkuilen tijdens het klantcontact.
* Weet je de vijf belangrijkste vaardigheden van een verkoper
* Onderscheid je het verschil tussen resultaatgericht en mensgericht
verkopen.
Blok 3 - Professioneel klantgesprekken voeren
De Adviseur en de Verkoper
Na bestuderen van dit hoofdstuk weet je:
* de soorten behoeften en wensen die klanten hebben.
* wat de invloed van de adviseur en verkoper is op het gedrag van
klanten.
* wat het koopproces beïnvloedt.
* wat het belang van de omgeving is (website, de zaak en de
communicatie).
* hoe je onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten
koopgedrag.
Het Klantgesprek
Na bestuderen van dit hoofdstuk weet je:
* Weet je hoe je doelgericht klantgesprekken voert.
* Ken je de rolverdeling tijdens een gesprek.
* Kun je structuur aanbrengen in een gesprek.
* Weet je hoe je een gesprek opbouwt.
* Herken je de verschillende typen sprekers en luisteraars.
* Weet je wanneer je de verschillende soorten vragen gebruikt.
* Weet je het nut van het LSD-model en het PAC-model.
Blok 4 - De vier stappen van het verkoopproces
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Ken je de verschillende fasen van het koop- en verkoopproces.
* Herken je hoe klanten zich tijdens deze fasen gedragen.
* Weet je welke vaardigheden en technieken je bij iedere fase
gebruikt.
* Kun je weerstanden van de klant herkennen.
* Weet je hoe je argumenten matchen met koopmotieven.
* Weet je hoe je omgaat met prijzen en prijsbezwaren.
* Weet je hoe je aanvullende producten aan de klant adviseert.
“In mijn huidinstituut staat productadvies voorop. Of het nu om het adviseren van behandelingen of producten gaat, goed adviseren is belangrijk, voor de cliënt en voor mijn omzet. Daarom laat ik mijn nieuwe personeel direct het TOP programma volgen. De persoonlijke ontwikkeling die hiermee wordt bewerkstelligd betaald zich driedubbel terug! Het zelfvertrouwen dat in een sneltreinvaart wordt aangewakkerd maakt van mijn nieuwe personeelslid binnen de 8 maanden een volwaardige kracht. Super! Bedankt Ria