Ontdek het
Click Your Brain programma
Het TOP Click Your Brain programma, voor goede klantrelaties en verkoopsucces
Wil jij je klantrelaties verbeteren en je verkoopsucces verhogen? Wil jij professionele klantgesprekken kunnen voeren en technieken leren om te overtuigen?
Kies dan voor de unieke Click Your Brain -methode. De methode is door Commercium ontwikkeld en de resultaten zijn al jarenlang bewezen. Je ontdekt waar je persoonlijke kracht ligt en hoe je je eigen talenten benut. Je verbetert je relaties en verhoogt je verkoopsucces.
De Click Your Brain -methode wordt altijd afgestemd op jouw behoefte, jouw persoonlijkheid, ervaring en functie. En wat een belangrijk voordeel is; je hoeft niet dagen op training. Je volgt het programma individueel of in een groep online of op je eigen werkplek. Handig toch!
“Click your brain, voor goede klantenrelaties en verkoopsucces.”
Wat is het Top Click Your Brain programma?
Dit unieke programma is samengesteld door een team van experts die hun sporen hebben verdiend in het bedrijfsleven. Het programma is gebaseerd op bewezen methoden en technieken die jouw professionele leven naar een hoger niveau tillen. Het richt zich op twee essentiële pijlers: het opbouwen van goede klantrelaties en het behalen van verkoopsucces.
De aanpak van het TOP Click Your Brain programma:
Stap 1 Analyse
We beginnen met het analyseren van je situatie. Je vult online een intakevragenlijst in en op basis daarvan gaan we in gesprek. Wat zijn de huidige resultaten en welke resultaten wil je u bereiken? We brengen belemmerende factoren in kaart en bespreken de haalbaarheid van jouw doelen.
Stap 2 programma
Op basis van de analyse (en de functie van de persoon) wordt het vervolg van het programma besproken. Vervolgens start je online met de Top- online modules. Iedere maand krijg je een praktijkles en wordt je begeleid door een trainer/coach.
Stap 3 Eindopdracht
De eindopdracht is bedoeld om je kennis en vaardigheden te toetsen. De opdracht bestaat uit een theoretische toets online en een praktijkopdracht om je vaardigheden en technieken te beoordelen. Bij iedere module online is er een eindtoets. Deze online eindtoetsen worden meegenomen bij de eindbeoordeling. Als alle onderdelen met minimaal 60 punten is afgerond ontvangt de deelnemer een Certificaat en een cijferlijst.
Deelnemers waarderen het programma met een 9,1
Voor wie?
- accountmanagers,
- verkopers,
- specialisten,
- adviseurs,
- medewerkers
Paul en Dymphna Biemans
Het Kabinet CBW-erkend woonwarenhuis
TOP Click Your Brain programma’s: voor goede relaties en verkoopsucces
Click Your Brain,
TOP programma – Small
Online programma, verhoog je kennis over klantcontact & sales.
Totale investering € 740,-
Per persoon, of gedurende 8 maanden / € 95,- p.m.
- Online schriftelijke intake
- Kick-off sessie (Doelen, Brainclicken, instructies)
- Online programma (oefeningen, toetsen, controle)
- Online monitoren (maandelijkse rapportage)
- Handboek
- 4 coaching & praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
Click Your Brain,
TOP programma – Medium
Online programma + coaching-praktijktraining.
Totale investering € 990,-
Per persoon, of gedurende 8 maanden / € 125,- p.m.
- Online schriftelijke intake
- Kick-off sessie (Doelen, Brainclicken, instructies)
- Online programma (oefeningen, toetsen, controle)
- Online monitoren (maandelijkse rapportage)
- Handboek
- 6 coaching & praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
Click Your Brain,
TOP programma – Large
Online programma + coaching-training en eindtoets en certificering.
Totale investering € 1480,-
Per persoon, gedurende 8 maanden / € 185,- p.m.
- Online schriftelijke intake
- Kick-off sessie (Doelen, Brainclicken, instructies)
- Online programma (oefeningen, toetsen, controle)
- Online monitoren (maandelijkse rapportage)
- Handboek
- 8 coaching & praktijktrainingen individueel of groep (online of in het bedrijf)
- Eindtoets en certificering
TOP staat voor:
Reacties van deelnemers
- “Een echte aanrader. Ik had vanaf de eerste training al meer resultaat.”
- “Ik durf meer te verkopen, omdat ik klanten beter begrijp.”
- “Erg belangrijk om klanten goed te kunnen adviseren.”
- “Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen.”
- “Ik heb nooit geweten dat technieken zo belangrijk zijn bij het verkopen”
- “Ik heb geleerd hoe belangrijk klantgesprekken zijn.”
- “Interessant hoe het brein invloed heeft op de verkoop.”
Dit zijn de onderwerpen van het programma
Blok 1 - Effectief Communiceren
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Je weet wat er in een communicatieproces speelt.
* Je kunt je communicatiepatronen beschrijven.
* Je weet waardoor communicatie wordt belemmerd.
* Je kent het belang van lichaamstaal en de invloed van emoties op de
communicatie.
* Je weet hoe je verstoringen in de communicatie oplost.
* Je weet hoe je effectief communiceert.
Blok 2 - De rol van de verkoper en het gedrag van de klanten
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Ken je de kernkwaliteiten van een adviseur en verkoper.
* Ben je je bewust van je mentale houding.
* Ken je eigenschappen van een goede adviseur en verkoper.
* Weet je de valkuilen tijdens het klantcontact.
* Weet je de vijf belangrijkste vaardigheden van een verkoper
* Onderscheid je het verschil tussen resultaatgericht en mensgericht
verkopen.
Blok 3 - Professioneel klantgesprekken voeren
De Adviseur en de Verkoper
Na bestuderen van dit hoofdstuk weet je:
* de soorten behoeften en wensen die klanten hebben.
* wat de invloed van de adviseur en verkoper is op het gedrag van
klanten.
* wat het koopproces beïnvloedt.
* wat het belang van de omgeving is (website, de zaak en de
communicatie).
* hoe je onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten
koopgedrag.
Het Klantgesprek
Na bestuderen van dit hoofdstuk weet je:
* Weet je hoe je doelgericht klantgesprekken voert.
* Ken je de rolverdeling tijdens een gesprek.
* Kun je structuur aanbrengen in een gesprek.
* Weet je hoe je een gesprek opbouwt.
* Herken je de verschillende typen sprekers en luisteraars.
* Weet je wanneer je de verschillende soorten vragen gebruikt.
* Weet je het nut van het LSD-model en het PAC-model.
Blok 4 - De vier stappen van het verkoopproces
Na het bestuderen van dit hoofdstuk weet je het volgende:
* Ken je de verschillende fasen van het koop- en verkoopproces.
* Herken je hoe klanten zich tijdens deze fasen gedragen.
* Weet je welke vaardigheden en technieken je bij iedere fase
gebruikt.
* Kun je weerstanden van de klant herkennen.
* Weet je hoe je argumenten matchen met koopmotieven.
* Weet je hoe je omgaat met prijzen en prijsbezwaren.
* Weet je hoe je aanvullende producten aan de klant adviseert.
“In mijn huidinstituut staat productadvies voorop. Of het nu om het adviseren van behandelingen of producten gaat, goed adviseren is belangrijk, voor de cliënt en voor mijn omzet. Daarom laat ik mijn nieuwe personeel direct het TOP programma volgen. De persoonlijke ontwikkeling die hiermee wordt bewerkstelligd betaald zich driedubbel terug! Het zelfvertrouwen dat in een sneltreinvaart wordt aangewakkerd maakt van mijn nieuwe personeelslid binnen de 8 maanden een volwaardige kracht. Super! Bedankt Ria