“Help mijn klant is boos.”

In september starten we met een eendaagse training inclusief online module 

Wat doe jij als een klant boos, ontevreden of veeleisend is?

Ook al heb je verkooptrainingen gevolgd, in de praktijk komen er altijd situaties met klanten voor waarbij je denkt: “Help, hoe los ik het probleem met deze boze klant op?”

Je hebt al sales trainingen gevolgd, maar na verloop van tijd merk je dat je in de praktijk het lastig vindt om met boze, ontevreden of veeleisende klanten om te gaan.

Herken je deze situaties uit de praktijk?

    • De klant is boos en eist een ander product
    • De klant is ontevreden en schrijft een negatieve review
    • De klant klaagt over een advies dat een medewerker gegeven heeft.

    De training

    Deze eendaagse training gaat over het omgaan met klagende klanten, ontevreden klanten of veeleisende klanten. Klachten zijn kansen maar hoe benut je deze kansen? Wat zeg je tegen een klant die boos, teleurgesteld of veeleisend is. Hoe zorg je dat de klant toch tevreden blijft?

    In deze eendaagse training leer je:

      • Waarom worden klanten boos?
      • Welke soorten klachten zijn er?
      • Hoe ga je effectief met klachten om?
      • Wat zorgt ervoor dat een klagende klant tevreden wordt

    De aanpak van de training

    • Stap 1

    Je meldt je aan voor de training en daarna word je geregistreerd en ontvang je een factuur. Nadat de factuur betaald is, ontvang je de bevestiging en sta je geregistreerd. 

    • Stap 2

    Je ontvangt een link, met je inlogcode om de online module effectief omgaan met klachten te volgen. Hier kun je veel over klachten leren en ook oefeningen doen. 

    • Stap 3 

    Je volgt de praktijktraining om te leren hoe je met praktijksituaties en klachten effectief kunt omgaan. Tijdens de training gaan we vooral praktijksituaties bespreken en veel oefenen. We oefenen in groepjes zodat je ook kunt overleggen en leren van anderen. Uiteraard maken we er een leerzame en vooral ook leuke dag van!

    Duur van de training: Groepsgrootte: Niveau: Tarief:
    1 dag (9:30 tot 16:30 uur) inclusief lunch     Maximaal 12 deelnemers Ervaring met klanten en kennis over klantencontact.  €195,-